Житомирський апеляційний адміністративний суд

Житомирський апеляційний адміністративний суд офіційне інтернет представництво

Аналіз роботи Житомирського апеляційного адміністративного суду із зверненнями громадян у І півріччі 2017 року

Конституцією України визначено, що всі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь в установлений законом термін (ст. 40).

За статистичними даними упродовж першого півріччя 2017 року до Житомирського апеляційного адміністративного суду надійшло 7 звернень громадян, що на 1 звернення менше порівняно з аналогічним періодом 2016 року (8).

Із числа звернень громадян, які надійшли до суду, 5 звернень індивідуальні, 2 – колективні. За видами звернень надійшло 6 скарг, 1 заява.

Кількість надходження заяв, скарг наведено у діаграмі.

 

 

Аналіз звернень громадян показав, що усі автори звернень за своїм соціальним станом є пенсіонерами, які порушували питання дотримання суддями і працівниками апарату суду норм КАС України та вимог Інструкції з діловодства в адміністративних судах України.

Наприклад, у колективному зверненні Замоти М.М. та Замоти В.М. порушені питання обґрунтованості судових рішень та неправомірних дій суддів.

Предметом звернення Степанюка І.С. стало питання щодо порушення строків передачі справи з одного суду до іншого.

У зверненнях, які віднесені до виду скарг, автори скаржились на дії працівників апарату місцевого суду щодо не надіслання до апеляційного суду судової справи з апеляційною скаргою (автори звернень: Дмитренко Р.О., Стецюк М.О.).

Скаржились громадяни і на неправомірні дії працівників апарату апеляційного суду.

Для прикладу: Дмитренко Р.О. у своєму звернені зазначила про недотримання працівниками апарату апеляційного суду Інструкції з діловодства в адміністративних судах України в частині видачі учасникам судового процесу копій процесуальних документів.

Усі письмові звернення громадян розглянуто та надано відповіді у встановлені законодавством строки.Залишок нерозглянутих письмових звернень відсутній.

Звернення громадян у вигляді пропозицій (зауважень), з висловленням порад, рекомендацій щодо діяльності суду протягом звітного періоду не надходили.

У процесі аналізу також вивчено питання організації роботи із зверненнями громадян у апеляційному адміністративному суді.

Встановлено, що робота зі зверненнями громадян у суді здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах в установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348, та Положення про організацію роботи із зверненнями громадян у Житомирському апеляційному адміністративному суді, затвердженого наказом голови суду від 11.01.2016 № 2-од.

Діловодство за зверненнями громадян у суді ведеться окремо від інших видів діловодства. Звернення громадян приймаються судом за допомогою поштового і електронного зв'язку, а також від громадян особисто або через уповноважених представників.Облік звернень ведеться в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Крім того, до автоматизованої системи документообігу суду (КП «ДСС») також вносяться первинні облікові відомості, що стосуються звернень громадян.

При первинному розгляді звернень, останні розділяються на звернення, які містять запитання з приводу відправлення правосуддя, та на звернення, розгляд яких здійснюється відповідно до ЗУ «Про звернення громадян».

Відповіді з питань відправлення правосуддя надаються з роз’ясненнями відповідно до норм процесуальних законів та Законів України «Про судоустрій і статус суддів» та «Про доступ до судових рішень», а листування ведеться у відповідній номенклатурній справі № 01-19.

Матеріали, пов'язані із зверненнями громадян та документи з їх розгляду формуються у номенклатурну справу № 03-11.

Контроль за організацією роботи зі звернення громадян та дотриманням строків розгляду звернень громадян здійснюється безпосередньо головою суду.

Однією з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення є проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.

З метою належної організації особистого прийому громадян в суді затверджені графіки прийому громадян головою суду, керівником апарату суду та заступником керівника апарату суду. Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на офіційних веб-сайтах суду.

Варто зауважити, що прийом громадян забезпечується керівництвом суду протягом усього робочого часу незалежно від затвердженого графіку, що в значній мірі попереджує виникнення скарг.

у непоодиноких випадках прийом громадян протягом робочого часу здійснюється, незалежно від затвердженого графіку, що в значній мірі сприяє попередженню виникненняскарг.

Упродовж звітного періоду керівництвом суду здійснено 2 особистих прийми громадян, а саме: головою суду та заступником керівника апарату суду. Причому, на прийом до керівництва суду приходила одна і та сама особа -Дмитренко Р.О.

На особистому прийомі у заступника керівника апарату суду Дмитренко Р.О.порушувала питання щодоневчасного отримання від апеляційного суду копій процесуальних документів та недотримання працівниками апарату цього ж суду Інструкції з діловодства в адміністративних судах України в частині видачі копій процесуальних документів.

За результатами розгляду усного звернення головою суду надано письмову відповідь на порушені питання.

На особистому прийомі у голови суду Дмитренко Р.О. скаржилась на недоліки при організації судового процесу.

За наслідками проведеної перевірки виявлена помилка працівників апарату суду, пов’язана із невчасним направленнямучасникам судового процесу копій процесуальних документів.

На даний час з відповідними працівниками апарату суду проведено роз’яснювальну роботу, посилено контроль шляхом фіксування в діловодстві суду руху документів між працівниками з відображенням дати і часу їх передачі, а також, у загальному відділі заведено журнал передачі місцевої кореспонденції для відправки кур’єром.

Розгляд питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності відповідальних працівників апарату суду ще триває. 

За наслідками проведеного аналізу слід дійти висновку, що у Житомирському апеляційному адміністративному суді робота зрозгляду звернень громадян, що надходять до суду, ведеться на достатньому рівні. 

З метою підвищення якості роботи із зверненнями громадян необхідно виявляти та усувати причини, що спонукають їх звертатисязі скаргами, а такожпроводити роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації та виїзні прийоми в апеляційному адміністративному окрузі з питань, що найбільше цікавлятьгромадян.

Графік розгляду справ

<< < Квітень 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Контакти

Телефон/факс:

(0412) 481 602 – Приймальня

(0412) 481 604 – Канцелярія 

(0412) 481 637 – Факс

(0412) 481 603 – Телефон довіри (пн,ср,пт 10-12 год.)

 

Приймальня - каб. 507

Канцелярія - каб. 105

 

Розклад роботи:

ПН-ПН

з 09:00 до 17:00

Перерва

без обідньої перерви

 

Адреса:

10002, м-н Путятинський, 3/65

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Click to open