Житомирський апеляційний адміністративний суд

Житомирський апеляційний адміністративний суд офіційне інтернет представництво

Стан роботи Житомирського апеляційного адміністративного суду зі зверненнями громадян та стан виконання Закону України « Про доступ до публічної інформації» у 2016 році.

Відповідно до плану роботи Житомирського апеляційного адміністративного суду на перше півріччя 2017 року, здійснено аналіз щодо організації роботи суду з розгляду звернень громадян та виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у 2016 році.

Робота зі зверненнями громадян у суді здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах в установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348. Облік звернень ведеться в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

У 2016 році розроблено нову редакцію Положення про організацію роботи із зверненнями громадян у Житомирському апеляційному адміністративному суді з урахуванням Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції».

З метою дотримання вимог, викладених у Законі, на офіційній веб-сторінці Житомирського апеляційного адміністративного суду розроблено форму електронного звернення громадян та створено окрему рубрику (Звернення громадян), до якої увійшли усі матеріали пов’язані з даним напрямком роботи.

Діловодство за зверненнями громадян у суді ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на статистично-аналітичний відділ суду.

Статистичні дані свідчать, що протягом 2016 року до Житомирського апеляційного адміністративного суду надійшло 11 звернень громадян.

Із загальної кількості звернень 2 складають заяви, клопотання, 9 – скарги. Крім того, з-поміж 11 звернень 9 становлять індивідуальні, 2- колективні.

Звернення громадян до суду надходили за допомогою поштового і електронного зв'язку, кур'єрської служби, передавались громадянами особисто або через уповноважених представників. Крім того, одне звернення надійшло за допомогою телефону гарячої лінії суду, у якому один із учасників судового процесу наголосив про порушення судом процесуального законодавства під час розгляду справи.

Громадяни у своїх заявах та клопотаннях викладали прохання про забезпечення об’єктивного і неупередженого розгляду справи, про захист інтересів сторін у справі. Скарги громадян стосувались порушення здійснення технічної фіксації судового засідання; порушення строків надсилання судового рішення, а також недотримання часу початку судового засідання.

Усі письмові звернення громадян розглянуто та надано відповіді у встановлені законодавством строки (у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребували додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання).

Звернень громадян у вигляді пропозицій (зауважень) з висловленням порад, рекомендацій щодо діяльності суду протягом 2016 року не надходило.

Крім того, до однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.

З метою належної організації особистого прийому громадян в суді затверджені графіки прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду. Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на інформаційному стенді, а також на офіційних веб-сайтах суду. 

За складеною практикою головою суду проводився виїзний особистий прийом громадян у Рівненській області, на яку поширюється юрисдикція апеляційного адміністративного суду, які потребують соціального захисту та підтримки і проживають у віддалених районах, зокрема, у північних районах округу. Як показала практика така форма роботи зі зверненнями громадян є дієвою і актуальною.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян для працівників апарату суду в лютому 2016 року проведено семінарське заняття на тему: «Основні положення Закону України «Про звернення громадян».

Робота із запитами про надання публічної інформації здійснюється з дотриманням Закону України "Про доступ до публічної інформації", Положення про порядок організації доступу до публічної інформації у Житомирському апеляційному адміністративному суді.

Протягом 2016 року до Житомирського апеляційного адміністративного суду надійшло 17 запитів на отримання публічної інформації, що на 18 запитів менше порівняно з 2015 роком. Зменшення кількості запитів можна пояснити розмежуванням інформаційних запитів від звернень громадян, виходячи із визначення поняття «публічна інформація», яке наведено в ЗУ «Про доступ до публічної інформації», враховуючи зміст запитуваної інформації.

Більшість запитів (15 з 17), було надіслано електронною поштою. Запитувачами інформації за суб’єктним складом були:

-            7 фізичних осіб;

-            10 юридичних осіб.

Найчастіше запитували інформацію щодо декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характерусуддів ЖААС, а також інформацію про:

-            внесення судового рішення в ЄДРСР;

-            перелік суддів та помічників суддів, біографії суддів та дати їх прийняття на посади;

-            нагородження суддів відзнаками;

-            штатний розпис та зарплату суддів, помічників, кількість розглянутих справ та прийнятих рішень;

-            інформація щодо облаштування приміщення та прилеглої території для доступу до суду людей з обмеженими можливостями.

Відповіді на запити надані у письмовій формі та у строк передбачений Законом України "Про доступ до публічної інформації". Порядок надання відповіді дотримано.

У зазначений період працівниками загального відділу було надано по телефону відповіді на 1068 усних запитів на інформацію щодо  стадій розгляду справ за апеляційними скаргами, результатів розгляду справ, порядку оскарження судових рішень, графіку і порядку прийому громадян, в тому числі керівництвом суду тощо.

Графік розгляду справ

<< < Квітень 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 27 28 29
30            

Контакти

Телефон/факс:

(0412) 481 602 – Приймальня

(0412) 481 604 – Канцелярія 

(0412) 481 637 – Факс

(0412) 481 603 – Телефон довіри (пн,ср,пт 10-12 год.)

 

Приймальня - каб. 507

Канцелярія - каб. 105

 

Розклад роботи:

ПН-ПН

з 09:00 до 17:00

Перерва

без обідньої перерви

 

Адреса:

10002, м-н Путятинський, 3/65

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Click to open