Житомирський апеляційний адміністративний суд

Житомирський апеляційний адміністративний суд офіційне інтернет представництво

Інформація про стан виконання Житомирським апеляційним адміністративним судом Закону України "Про звернення громадян" у І півріччі 2016 року.

 

Протягом першого півріччя 2016 року до Житомирського апеляційного адміністративного суду надійшло 8 звернень громадян, що на 2 звернення менше порівняно з аналогічним періодом 2015 року (10).

Із загальної кількості звернень 2 складають заяви, клопотання, 6 – скарги. Крім того, з-поміж 8 звернень 6 становлять індивідуальні, 2- колективні.

Звернення громадян до суду надходили за допомогою поштового і електронного зв'язку, кур'єрської служби, передавались громадянами особисто або через уповноважених представників.

Зокрема, громадяни у своїх заявах та клопотаннях викладали прохання про забезпечення об’єктивного і неупередженого розгляду справи, про захист інтересів сторін у справі. Скарги громадян стосувались порушення здійснення технічної фіксації процесу судового засідання; порушення строків надсилання судового рішення. Також надійшло 2 скарги від одного адресата з приводу порушення його конституційних прав на правовий захист через необхідність сплати судового збору за подання позовів до судів різних інстанцій. Керуючись КАСУ, ЗУ «Про судовий збір», адресату надано вичерпну відповідь стосовно процедури відстрочення, розстрочення та звільнення від сплати судового збору в судовому порядку, не позбавляючи його права на захист інтересів у суді.

Усі письмові звернення громадян розглянуто та надано відповіді у встановлені законодавством строки (у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребували додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання).

Звернень громадян у вигляді пропозицій (зауважень), з висловленням порад, рекомендацій щодо діяльності суду протягом 1 півріччя 2016 року не надходило.

Кількість надходження заяв, скарг наведено у діаграмі. 

 

 

Крім того, до однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.

З метою належної організації особистого прийому громадян в суді затверджені графіки прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату суду. Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на офіційних веб-сайтах суду. 

Упродовж першого півріччя 2016 року керівництвом суду прийнято 3 громадянина, всі прийоми здійснені головою суду.

У зв’язку з наданням керівництвом суду вичерпних роз’яснень у ході особистого прийому громадян, письмові звернення до розгляду не подавались. На всі звернення, що надійшли під час здійснення прийому, надано відповіді в усній формі.

За складеною практикою головою суду проводився виїзний особистий прийом громадян у Рівненській області, на яку поширюється юрисдикція апеляційного адміністративного суду, які потребують соціального захисту та підтримки і проживають у віддалених районах, зокрема, у північних районах округу. Як показала практика така форма роботи зі зверненнями громадян є дієвою і актуальною.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян для працівників апарату суду в лютому 2016 року проведено семінарське заняття на тему: «Основні положення Закону України «Про звернення громадян».

Робота зі зверненнями громадян у суді здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах в установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348. Облік звернень ведеться в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Крім того, до автоматизованої системи документообігу суду (КП «ДСС») також вносяться первинні облікові відомості, що стосуються звернень громадян.

У 2016 році розроблено нове Положення про організацію роботи із зверненнями громадян у апеляційному адміністративному суді з урахуванням Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції».

З метою дотримання вимог, викладених у Законі, на офіційній веб-сторінці Житомирського апеляційного адміністративного суду розроблено форму електронного звернення громадян та створено окрему рубрику (Звернення громадян), до якої увійшли усі матеріали пов’язані з даним напрямком роботи.

 

Статистично-аналітичний відділ 

Графік розгляду справ

<< < Жовтень 2018 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Контакти

Телефон/факс:

(0412) 481 602 – Приймальня

(0412) 481 604 – Канцелярія 

(0412) 481 637 – Факс

(0412) 481 603 – Телефон довіри (пн,ср,пт 10-12 год.)

 

Приймальня - каб. 507

Канцелярія - каб. 105

 

Розклад роботи:

ПН-ПН

з 09:00 до 17:00

Перерва

без обідньої перерви

 

Адреса:

10002, м-н Путятинський, 3/65

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Click to open